LinkedIn Social Selling i Employee Advocacy

Cena:

499,00 PLN

Forma szkolenia

stacjonarne

Długość

6h

Typ szkolenia

Pozostało miejsc

Zapytaj o termin
Pełna specyfikacja PDF

Szkolenie autorskie S4E

Krótki opis szkolenia

Już 14 maja odbędzie się specjalne szkolenie Social Selling i Employee Advocacy dla naszych kluczowych partnerów! Szkolenie organizowane jest wspólnie z Marcinem Sokołowskim, CEO Sharebee.


Czego konkretnie się nauczysz?

- Profil, który sprzedaje. Jak zmienić swój profil tak by przemawiał do potencjalnego klienta a nie rekrutera. 

- Ty w oczach klientów - Personal Branding.

- Daj się znaleźć - Twój profil, języki a SEO.

- Budowanie sieci kontaktów czyli networking sieciowy. Mechanika i etykieta zapraszania. Przykłady, trigery, formaty, templejty - co działa, a co nie.

- Od prospectu do leada - mechanika i etapy budowania relacji i generowania leadów.

- Budowanie sieci: Strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera. Wady i zalety. 

- Content is King. Distribution is Quinn. Jak i o czym pisać, żeby nas słuchano.

- Czas na konwersje - przechodzimy ze świata online do offline.

- Outbound i Inbound - mechanika generowania leadów w obu modelach.

- Narzędzia i aplikacje, które pomagają sprzedawać na Linkedln. 

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

- Przedsiębiorców, managerów, sprzedawców i wszystkich, którzy chcą nauczyć się, jak poprawnie nawiązywać relacje biznesowe dzięki Linkedln 

- specjalistów z działów marketingu, którzy chcą wiedzieć więcej na temat Social Media 

- Wszystkich którzy poważnie myślą o swojej karierze, rozwoju i zarobkach.

Cena

499 netto za uczestnika.

Uwaga: szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania grupy co najmniej 10ciu uczestników.

Czas trwania, miejsce i szczegóły organizacyjne

Szkolenie trwa 1 dzień i jest realizowane w formule otwartej lub zamkniętej (przy odpowiedniej liczbie uczestników).

Szkolenie odbywa się w dwóch lokalizacjach S4E S.A.:

-   w Warszawie, ul. Inflancka 4B

-   w Krakowie, ul. Samuela Lindego 1C

Zapewniamy: serwis kawowy, obiad.

Szczegółowa agenda

Część I: Strategia na Linkedln 

Program EA i Social Selling w firmie:

- Start with Why - po co firmie Employee Advocacy i Social Selling 

- Kryteria sukcesu: Jak zaangażować pracowników i zbudować skuteczny program 

- Czym jest lejek sprzedażowy?

- Jak wygląda dzisiaj ścieżka zakupowa naszych klientów?

- Jak opracować klucz marki pod personal branding?

- Profil idealny

Część II: Treści na Linkedln 

Treści: 

- Content to paliwo Social Mediów - jak pisać treści, by odbiorcy nas słuchali

- TOF-u, MOF-u i BOF-u - na jakim etapie lejka sprzedażowego treści robią robotę

- Clickbaits - jakie elementy prowokują zaangażowanie i zasięgi

- Jak działa algorytm Linkedln - przykłady konkretnych postów i efektów 

Social Selling:

- Budowanie sieci - strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera

- Od suspecta do leada 

- Mechanika budowania relacji na Linkedln 

- Inbound vs outbound

Część III: Narzędzia 

- Jakie narzędzia mogą nam pomóc w działaniach SA, SS

- Automatyzacja działań

Część IV: Sesja Q&A